nedelja, 10. februar 2013

Košarka na vozičku - risanka v Scratch-u

Po doooolgeeem času spet nekaj novega z moje strani;)

Na vajah smo se ukvarjali s programom Scratch. Za nalogo smo morali na svojo temo izdelati krajšo risanko. 

Kot že veste, je moja tema cerebralna paraliza -  okvara v možganih, ki povzroča težave pri gibanju. Osebe s cerebralno paralizo so torej bolj ali manj ovirane pri opravljanju vsakdanjih opravil, ki zahtevajo gibanje. Če je poškodba v možganih težja, mora taka oseba pri premikanju uporabljati voziček. 

Kljub vsem težavam, s katerimi se osebe na invalidskih vozičkih srečujejo, pa lahko le-te s pomočjo ustreznih prilagoditev uspešno opravljajo vsakdanja opravila ter se polno vključujejo v najrazličnejše dejavnosti, kot je npr. ukvarjanje s športom.

V svojo risanko sem želela vključiti tudi ta slednji vidik - šport. Vemo, da je gibanje in zdrav stil življenja izredno pomemben za vsakogar. Za osebe z gibalno oviranostjo pa še toliko bolj - izjemno pomembno je, da so v okviru svojih zmožnosti aktivni in tako krepijo svoje zdravje ter preprečijo nepotrebne komplikacije.




Upam, da vam bo risanka všeč:) Meni je bilo njeno ustvarjanje predstavljalo zanimiv izziv, ob katerem sem se zelo zabavala;)



Ni komentarjev:

Objavite komentar